Bilgi Bankası
Comnet hizmetiniz ile ilgili daha fazla bilgi edinin
Arıza Durumunda Yapmanız Gerekenler ve Öneriler
Kategori: Ev/İş İnternet
Web sitemizdeki müşteri panelinizden veya Comnet mobil uygulamamızdan 7/24 destek talebi oluşturabilirsiniz. Bu talep üzerinden arıza durumunu detaylı bir şekilde bildirebilir ve müşteri hizmetlerimizden yardım isteyebilirsiniz. Destek talebiniz en kısa sürede değerlendirilir ve size geri dönüş yapılır.
Bu kategorideki diğer makaleler
VDSL Abonelikte kurulum tercih edilmediğinde ne yapılmalı? Bina Ankastre Kutumda Etiket Bulunamaması Durumunda Ne Yapmalıyım?Modem Router Wİ-Fİ Şifresini Unuttuysanız İzlemeniz Gereken AdımlarWİ-Fİ Bağlanamama Sorunlarına Pratik ÇözümlerFiber Kablo Kopması Durumunda Ne Yapılmalı ?Fiber Modem ve Ont Arızalarında İlk AdımlarModem CRC Hatası Nedir ve Nasıl Düzeltilir ?Modem Arızaları ve Çözüm Önerileriİnternet Performansınızı Güçlendirmek İçin İpuçlarıWi-Fi Sinyali Neden Zayıf? Güçlü Bir Bağlantı İçin Ne Yapmalısınız?
Ev/İş İnternet kategorisindeki tüm makaleleri görüntüle